Distraherande smärta

Jag har problem idag. Eller, problemet är flera år gammalt men senaste två veckorna har det verkligen blossat upp igen. Det är ryggen som krånglar. Det gör ont mest hela tiden. Det tär på min energi och inte minst tär det på min förmåga att koncentrera mig.

Det finns flera inlägg planerade att skriva. Men det går inte, jag kan inte hitta energi för att sätta mig ner ordentligt och skriva dem. Men för att vara lite snäll kan jag här nedan lista några av de som jag planerat att skriva.

  • En resa genom 90-talets musikfilmer.
  • Universitet och högskola, jag har äntligen tagit mig för att söka.
  • Apple och rekryteringen som tar sig framåt.
  • Copywriter-jobbet och vad som försigår där.
  • SF Bio och varför de misshandlar sig själva.

Det finns också ett annat inlägg. Men den är så diffus i nuläget, även uppe i huvudet att jag inte vet hur jag ska förklara den. Sen, självklart försöker jag att få en till novell klar för er att ta del av. Även om det kan tänkas vara ”lätt” att bara skriva en novell och skicka ut den på internet arbetar jag inte på det sättet. Mycket för att jag vill att språket ska bli så fylligt som möjligt. Därtill är ämnena texterna handlar om ganska tunga psykiskt, därför tar det väldigt mycket kraft att gå igenom dem. Men kanske om ett par veckor har en till vuxit sig mogen att se dagens ljus.

 

Tills dess; Vad vill ni se att jag skriver om? Bloggen växer för var dag som går, men jag har ingen aning om vilka inlägg det är ni hittar hit med och om det är fler sådana ni kommer tillbaka för. Berätta i kommentarsfältet.

 

 

Nu ska jag ta lite fler tabletter i kampen mot ryggen.
Kram!

Lämna en kommentar